donderdag 2 november 2006

Advies gevraagd

Nog maar één nachtje slapen en dan is het voor ons ook eindelijk zover: Symphonica in Rosso! Door alle sfeerimpressies en concertverslagen die ik al van andere Marco-gangers heb gelezen, begint het hier toch ook wel enstig te kriebelen moet ik zeggen. En geloof het of niet, maar zelfs Sjoerd heeft er ronduit zin in. ;-)

Alleen zit ik met een klein probleempje. Wat moet ik in godsnaam aan? Ja, iets roods natuurlijk. Maar ik vraag me af hoe warm of koud het in het Gelredome is en hoe ik mijn outfit daarop moet aanpassen. Om dit keer eens te voorkomen dat ik de hele avond - fashionably verantwoord, dat dan weer wel - van ellende sta te blauwbekken. Omdat ik er tegen alle adviezen in van overtuigd was dat dat ene truitje echt heus warm genoeg was.

Dus, bij deze wil ik oproepen tot een algeheel Marco-Borsato-Symphonica-in-Rosso-kledingadvies. Welke ervaringsdeskundige adviseert deze koukleum what to wear?

Geen opmerkingen: