donderdag 18 januari 2007

Getest: mein brijn

Het zou echt té makkelijk zijn om vandaag iets schertsends over het verdronken brein van Dommie St. Claire te schrijven. Laat dat maar aan die onmetelijke grappenmakers van GeenStijl over.
Om over de voor de hand liggendheid van 'het weer' nog maar te zwijgen natuurlijk.

Meer dan een beetje binnen zitten, wat achter de laptop hangen en naar de razende wind en klaterende regen luisteren, zat er dan jammer genoeg ook niet in. Uit pure verveling ben ik op een gegeven moment die Nationale IQ Test van BNN zelf maar eens gaan maken. Wat bleek? Ik scoorde 127 punten. In het geheel niet slecht, al zeg ik het zelf.
En eerlijk is eerlijk. Voor iemand die al zo'n 5 jaar geen deel meer uit maakt van het arbeidsproces en zichzelf daardoor af en toe best een beetje afgestompt dreigt te gaan voelen, is de uitkomst van zo'n stom testje toch best fijn. ;-)

En jij, hoe hoog scoorde jij?

2 opmerkingen:

Tamara M. zei

Een iquutje van 125.. ook niet slecht, ging niet zo goed, maar die rekenkundige en inzichtelijke dingen... sja:P Wat zal ik zeggen.. een Alfa;)

xxx Tamara

*Pranonymous* zei

Het viel me heel erg mee. Heb de test tijdens de uitzending gedaan en m'n IQ bleek zelfs boven kamertemperatuur: 128!