vrijdag 12 januari 2007

Het uur u

Oh my god, oh my god, oh my god.
Het staat erin. Ik sta erin!
Met een paginagrote, veel te süβe, foto*.

Ik vraag me af wanneer mijn hartslag van 350 bpm weer omlaag gaat...
Waarschijnlijk pas als ik de gehele februari-oplage van Top Santé heb opgekocht, nog voordat ze in de winkelschappen belanden!

* Er zijn tijdens de fotoshoot op 8 september jl. zo'n 120 foto's gemaakt. Er zaten - zelfs naar mijn eigen kritische mening - best wel wat bruikbare exemplaren tussen. Waarom heeft de redactie dan juist déze foto uitgekozen? *zucht*

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Toch wel raar om jezelf zo te zien, of niet dan? Heb je enig idee wat er met de andere 2 dames gebeurd is? Sterkte en een goed 2007 gewenst!
Groetjes, Joke

(email: joke.drenth@wanadoo.nl)

Tamara M. zei

Ben je niet blij met je foto dan;) Ga Morgen meteen naar de winkel

xxx Tamara

Vitamitje zei

Ligt ie al in de winkel dan? Ik had vandaag het oude nummer in handen.
xx Judith

Anoniem zei

Wat een lekker ding zeg.

Tamara M. zei

Ik heb m gezien! Leuk stukje:) En de foto is ook leuk!! Wat voor foto had jij dan willen hebben, een stoerdere?:P
xx Tamara