vrijdag 5 januari 2007

Oilily update

Ontvangen in mijn mailbox:

"Je hebt het vast al gezien, maar ik dacht ik zal het voor de zekerheid even aan je laten weten: ik kreeg gisteren het Douwe Egberts boekje voor 2007 in de bus en daar stond in: nieuw - Oilily dinerborden en in juli/ augustus korting op Oilily spullen."

Nou, dat had ik dus nog niet gezien!
Een rondje surfen op de DE online geschenkenwinkel leerde dat het bontgekleurde en vrolijk gestippelde servies niet alleen is uitgebreid met dinerborden, maar ook met eierdopjes, espressokopjes-en-schoteltjes en grote mokken!

Driewerf hoera voor vriendin Mar. voor de tip. En driewerf hoera voor Sjoerd die - zeker voor een man! - behoorlijk enthousiast op dit nieuwsfeit reageerde en opperde om met de dinerborden niet tot juli te wachten!

Geen opmerkingen: