maandag 1 januari 2007

What's on?

Voor iedereen té katerig, moe, lam of ellenig is om ook maar een voet buiten de deur te zetten en niets anders kan dan simpelweg vegeteren. En voor alle mensen die willen weten waar ik vandaag, de eerste dag van het nieuwe jaar, zoal naar kijk op tv.

11:00 uur RTL7 Als je begrijpt wat ik bedoel
De ideale film om je onder te dompelen in het melancholieke 1 januari-gevoel. Sla Olivier B. Bommel om als een behaaglijk dekentje en wentel je in zijn verdriet om Zwelgje... Bovendien een uitstekend alternatief voor dat immer vervelende nieuwjaarsconcert.

20:20 uur NED1 Boer zocht vrouw
Nog één keer loeren naar de boeren, hun koeien en in hun aftandse keukens. Hollandse liefde in een notendop.

21:20 uur NED3 Je zal het maar hebben
Met een CF-iaanse bijdrage van ons aller Eline!

1 opmerking:

Tamara M. zei

Als je begrijpt wat ik bedoel is echt een mooie film:) Laatste keer dat ik die ghezien heb was ik 7 ofzo? Wilde m graag zien maar ja, als je om 4 uur in je nest ligt wordt je niet spontaan om 11 uur wakker:P

Gelukkig nieuwjaar trouwens;)

xxx Tamara