vrijdag 9 februari 2007

Gametime

Ik mag graag spelletjes spelen.
In gezelschap, op een bord, met kaarten, digitaal, met dobbelstenen, interactief. Het maakt niet uit.

Vroeger had ik zelfs een heuse snookertafel! Samen met papa of alleen, de gekleurde ballen vlogen met enige regelmaat over het groene laken en soms door de kamer.
Ook kon ik me uren achtereen vermaken met Tetrissen op de geleende Gameboy van een vriendinnetje. Ik hoef mijn ogen nu maar te sluiten of ik hoor dat zenuwachtige deuntje alweer in mijn hoofd.

De Nintendo DS Lite die Sjoerd zichzelf voor zijn verjaardag cadeau deed, ligt tegenwoordig vaker in mijn handpalm dan in de zijne. Elke dag train ik wel even mijn brain met professor Kwab.
En ook op de pc kan ik mijn spelletjesei goed kwijt. Op Funny Games barst het van de - de naam zegt het al - leuke spelletjes.

Op het forum Zusjes met CF vond ik deze link naar nóg een leuke adventure game. Hoe snel kun jij uit de auto ontsnappen?

Geen opmerkingen: