donderdag 1 maart 2007

1 Van de 4 miljoen

Eigenlijk wilde ik er deze keer eens niks over zeggen. In ieder geval totdat ik het minimaal een maand lang en minstens een keer per week onafgebroken had volgehouden. Zodat ik er dan vol trots melding van kon maken. Of, in het ergste geval, om een nieuw fiasco ongemerkt in de doofpot te kunnen stoppen.

Toch is er deze keer een essentieël verschil met alle andere pogingen van de afgelopen jaren. Ik hoef namelijk niet alleen te gaan. Ik heb een sportmaatje gevonden! Samen gaan we het proberen. Zij is mijn stok achter de deur, ik ben de hare. Wat een verantwoordelijkheid rust er ineens op mijn schouders...
Ach, een kilootje druk meer of minder maakt in dit geval toch niet uit. Wat meen je dat er aan die barbell in mijn nek hangt, lucht?

To be continued...

1 opmerking:

Elly zei

Goed zo! Zet 'm op! Hou vol! Ga zo door! Voorwaarts! Vooruit! Je kunt het! Laat ze een poepie ruiken!

Hm, dat laatste is misschien niet zo'n goed idee in die omgeving.

Elly