vrijdag 30 maart 2007

Nog meer voordelen

Hè hè! Nog maar één nachtje slapen in ons oude bed. En dan kunnen we eindeljk beginnen met het betere klus- en pimpwerk. :-)

Om morgen lekker vooruit te kunnen (en met name omdat ik écht niet langer kon wachten!), ben ik vandaag al met wat voorbereidende werkzaamheden begonnen. Kort gezegd hield dat in: allebei de kleerkasten leeghalen, ze in mijn eentje van de muur halen, STOFZUIGEN, dweilen, ze in mijn eentje op hun nieuwe plek schuiven, uitsoppen en weer herinrichten.

Vantevoren had Sjoerd nog gezegd dat ik maar even moest wachten met het sjorren aan die kasten tot hij thuis was. Yeah right. Irène en wachten.
Toen ik van de week in mijn zomerse polootje met korte mouwen een 4-pack Coca Cola Light optilde, keek ik eens taxerend naar de staat van mijn aan het werk zijnde rechter bovenarm. En heus, ik meende toch echt al een heel klein beetje soort van spierbalachtig iets te zien!
Me dat heuglijke feit visualiserend, heb ik mezelf vanmiddag dus als een instant Jerommeke tegen die lellen van kleerkasten aangegooid. En wat denk je? Het ging prima! Geen brokken gemaakt, niks uit zijn verband getrokken.

Body Pump. Ook voor het betere gooi- en smijtwerk! ;-)

Geen opmerkingen: