woensdag 28 maart 2007

One year of love

How time flies when you're having fun!

Het is alweer één jaar geleden dat Sjoerd en ik - in het dierbare gezelschap van ouders, zus en hond - voor de ambtenaar van de burgerlijke stand in ons gemeentehuis stonden. De echte Irène-kenner weet dat ik dol ben op foto's en het vastleggen en ophalen van mooie momenten. Het zal dan ook geen verrassing zijn dat ik nog regelmatig naar hét album grijp en mezelf verlies in alle foto's, kaartjes en felicitaties die de herinnering aan die dag tastbaar te maken.

28 Maart een jaar later was ook een hele leuke dag!
Voor mijn doen al vroeg in de morgen ben ik in de auto gestapt en naar vriendin M. in Ede gereden. Samen met haar kleine meisje en mijn harige viervoeter hebben we genoten van het stralende voorjaarszonnetje, grote en kleine schapen, een flinke zandbak en - helaas - schapenpoep. De middag was al veel te snel weer om en voor ik het wist, was het tijd om aan te sluiten in de dagelijkse file op de A12.









Bij thuiskomst trof ik verrassend genoeg naast Rover ook een hoopje braaksel in de kofferbak aan. Blijkbaar lag die schapenpoep toch wat zwaar op des honds maag... Sjoerd was al lang en breed thuis van zijn werk en stond me met zijn aller feestelijkste gezicht in de voortuin op te wachten. Binnen op tafel stond een grote bos rode rozen te prijken. Dat mannen a-romantisch en onattent zijn hoor je mij dus niet zeggen! Om de dag volledig in stijl af te sluiten, zijn we tot slot lekker naar ons favoriete eettentje gegaan en hebben daar geproost op een prachtig achterliggend partnerschapsjaar!

Geen opmerkingen: