vrijdag 9 maart 2007

We proudly present

Hoera, hoera! Met ingang van vanavond werk ik voortaan op onze nieuwe Packard Bell desktop.

Mijn oude pc'tje kocht ik zo'n vijf jaar geleden. Het ding kostte me destijds een rib uit mijn lijf, maar bleek achteraf de allerbeste aankoop ooit. Het werd op mindere dagen mijn letterlijke - soms zelfs enige - lijntje naar buiten. Dag en nacht stond hij te snorren. Continu verbonden met internet, om via de mail en msn in mijn eentje toch onder de mensen te zijn.

Pcjaren kun je volgens mij nog het best vergelijken met hondenjaren. Ze tellen meer dan dubbel. Waarmee zo'n apparaat na vijf jaren intensief gebruik dus vrij antiek geworden is. En dat begonnen we de laatste tijd dan ook steeds vaker aan den lijve te ondervinden. De ene keer startte hij domweg niet meer op, een andere keer sprong het beeldscherm na succesvol opstarten niet aan. Uit een kleine test bleek dat het niet aan het beeldscherm kón liggen, omdat dat ding het via de laptop wel gewoon deed. En de afgelopen dagen was het de muis die pertinent dienst weigerde. Allemaal niet echt handig en betrouwbaar meer.

Stom toevallig zagen we deze week in een van de reclamefoldertjes (I love them!) een leuke aanbieding staan. Verlekkerd hingen we met ons tweeën boven het glimmend stuk papier. En eigenlijk was de knoop toen al doorgehakt. Voor de vorm heeft Sjoerd tijdens mijn sportavondje (ja ja, je leest het goed!) op internet nog wat vergelijkend warenonderzoek gedaan. Daaruit werd alleen maar bevestigd wat we zelf al hadden besloten. Die Packard Bell mét Windows Vista bij Maxwell ging hem worden!

1 opmerking:

Anoniem zei

Heeeey Peggy-Lotte!!!!

Ma-Rianne hier! Ja je zult wel denken; waaorm schrijft ze nou bij een berichtje van zooo lang geleden. Nou daar is over nagedacht; zo is namelijk de kans het kleinst dat al jouw fans dit berichtje nog lezen:P Dat moeten we natuurlijk niet hebben!!!
Mijn oprechte excuses dat ik nu pas op je site schrijft..erg he?! Maar ten eerste heb ik nog geen internet (alst goed is vanaf vandaag wel!) en ten tweede kan ik niet áltijd die schermpjes openen..om in te typen. Irritant he?! Kan ook aan de schoolcomputers liggen misschien..?
Maar goed...uit het gastenboek betekent zéker niet uit het hart, dus bij deze; hoe is 't met je? Met jullie? Met jullie gezinnetje? Ik ben oh zo benieuwd! Sorry voor mijn geraaskal, ik voel me lichtelijk aangeschoten (en dat zonder alcohol!;)). Nee, even geen gekkigheid. Ik ben natuurlijk écht benieuwd hoe 't met jullie gaat. Onze waslijst van 'nog aangeschafte spullen'(je weet wel, Díe ja!) zal ik er deze keer maar niet bij halen. Wij weten inmiddels dondersgoed dat we daar narigheid van krijgen..! He.. ik kijk zojuist om mij heen en zie dat mijn klasgenootjes ervandoor zijn. Dat moet betekenen dat mijn les begint. Wegwezen..!!!

Hopelijk tot snel Peg!!!
Laf ya 4-evah!!! You're the best BFL I can ever wish!!!!

(L) Ma-Rianne