woensdag 25 april 2007

Een echte man

Dit is de komische tegeltjeswijsheid die vandaag te lezen valt op mijn BNN-scheurkalender. Of Marc Bastiaensen op bijen kauwt weet ik niet. Een echte man is hij in mijn ogen zeker!

Marc (42) heeft ook CF. Maar dat weerhoudt hem er niet van om in juni te starten met een 2121 kilometer lange wandeling. Vertrekpunt is zijn woonplaats Nispen, de finish ligt ettelijke maanden later in Rome. Met deze monstertocht wil hij aandacht vragen voor de bestrijding van CF in landen waar de zorg voor en kennis over CF nog in de kinderschoenen staat.

RTL-programma 4 in het land (22.30 - 23.00 uur) besteedt vanavond aandacht aan Marc en zijn nobele voettocht.

1 opmerking:

Marc Bastiaensen zei

Hoi Irene,

Nee, op bijen kauwen doe ik niet al was het alleen maar vanwege dat geniepige angeltje. Ik hou het wat dat betreft toch maar bij een lekker potje honing! Maar toch leuk dat je mij als een echte man bestempeld. Ik voel me vereerd! Tof trouwens dat je op je blog aandacht hebt voor mijn voettocht voor het goede doel. Heb je de uitzening nog gezien? en zo ja wat vond je ervan?

Groetjes,
Marc