donderdag 12 april 2007

In de supermarkt 2

Bejaardenhumor in de supermarkt.

Achter me gehoord, terwijl ik geconcentreerd het bbq-vlees stond uit te zoeken.
"Máxima heeft een nieuwe naam!"

Omdat er niemand anders reageerde, nam ik gemakshalve aan dat het zojuist verkondigde nieuwsfeit voor mij bedoeld was. En dus draaide ik me fatsoenshalve belangstelling veinsend om en keek in de twinkelende ogen van een grote, jolige 70-plusser.

"Ja, Anarexia! Anarexia. Want het moet iets met een A zijn hè?!"

Wat een lolbroek. Als je dan al een dijenkletser van formaat de wereld in wil slingeren, doe het dan op zijn minst goed! Zij hoeft geen nieuwe naam. Haar kind is nog een anoniempje!

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Irène en Sjoerd,

Ik probeer al een tijdje met jou en neef Sjoerd in contact te komen om eens bij te praten via sms en email maar ik hoor maar niets. Laat even iets weten!

Groeten neef Mathijs