zondag 8 april 2007

Paasrust

Als ik ergens kriebelig van word, is het wel familiaire verplichtingen tijdens De Feestdagen. Ik voel me dan als een opgehokte kip.
Veel liever zie ik onze ouders als we er gewoon zin in hebben. Lekker spontaan op zaterdag aan het eind van de middag samen een wijntje drinken. Of onverwacht hier of daar een bakkie doen.

Met Kerstmis komen we er natuurlijk niet onderuit, maar Pasen heeft voor ons echt nul betekenis. En dus zijn we dit jaar heerlijk onze eigen gang gegaan. Geen ingewikkelde diners, dito paaseieren en dus ook geen buikpijn!

Na de gisteren verrichte werkzaamheden in de tuin (Sjoerd) en de aanslag op mijn lever (Irène) was het vandaag verplicht bijkomen. Puur genieten. In de zon, een drankje bij de hand. Rustig een tijdschriftje lezen, wat keuvelen. Zo relaxed!

En als klap op de vuurpijl hebben we 's middags ons eerste cabriotochtje van dit jaar gemaakt. Met het eerste Italiaanse ijsje op de koop toe. Het seizoen is geopend, let the games begin!

Geen opmerkingen: