dinsdag 15 mei 2007

Het kappershulpje

Het takenpakket van de mannelijke stagiaire die bij mijn kapper in de leer is, is nog niet zo uitgebreid. Vooralsnog mag hij slechts de door andere kappers geknipte haren van de vloer opvegen, vette en geverfde haren wassen en de klant een hoofdmassage geven, de telefoon opnemen en afspraken inplannen.

In het haren wassen en het geven van hoofdmassages is hij een kei! Ik ken niemand die zo krachtig, ontspannend en ultiem lekker mijn hoofd met zijn handen beroert als hij. Heus, het kippenvel staat tijdens zo'n behandeling continu op mijn hele lijf.

Dat het aan zijn secretariële vaardigheden nog wat schort, ondervond ik jammer genoeg vanmiddag. Gisteren kwamen we telefonisch overeen dat ik vandaag om 13.30 uur mijn haar kon komen laten kleuren.
Om 13.35 uur kwamen mijn kapster en ik echter tot de ontdekking dat het hulpje mij abuisievelijk om 14.30 uur in de agenda had gezet. Zijn de permanentvloeistofdampen hem dan toch naar het hoofd gestegen? Ik zou het hem kunnen vragen, als hij er morgen om 14.30 uur ook is. ;-)

2 opmerkingen:

Laura zei

Misschien moet hij zijn haren dan maar blond verven .. of zijn ze al blond??? ;) Hopelijk trekt de vermoeidheid snel weg!! X Laura

Tamara zei

En wat is het geworden?

xxx Tamara