donderdag 7 juni 2007

Evil Knevel? Nee!

Met onverwacht veel plezier heb ik de afgelopen 6 weken geregeld naar Knevel & Van den Brink gekeken.

Het gat dat Pauw en Witteman aan het staartje van de dag achterlieten - ook in mijn avondprogramma - moest worden opgevuld. Ik vond dat de EO-heren een eerlijke kans verdienden en ging met open vizier de uitzendingen in. En warempel, er zaten vaak leuke gasten aan tafel, ze behandelden actuele thema's en dat van die vrouwelijke side kicks vond ik ook een leuk idee. Bovendien viel het met het stichtelijke vingertje zwaaien ook alleszins mee en mochten de aanwezige gasten rustig hun verhalen vertellen zonder om de haverklap onderbroken te worden.

Weet je wat het - in mijn optiek - met die Andries Knevel is?
Hij zou in al zijn andere t.v.-optredens eens wat vaker moeten lachen, net zoals hij in deze talkshow deed!

Maar gelt dat eigenlijk niet voor heel veel mensen?

Geen opmerkingen: