vrijdag 15 juni 2007

Mijn oceaan aan tics

Vanavond naar de bios geweest. Naar Premonition, met Sandra Bullock.

Linda Hanson krijgt het schokkende nieuws te horen dat haar echtgenoot is overleden als gevolg van een auto-ongeluk. Al even schokkend is het feit dat ze hem de volgende dag gewoon levend aantreft. Bepaalde aanwijzingen doen Linda vrezen dat ze een voorspellende gave heeft en ze tracht te voorkomen dat het betreffende ongeluk ooit plaats zal vinden.

Weer zo'n wazig verhaal! En dat terwijl we na Déjà vu hoopten nooit meer bij zo'n vehikel te belanden. Maar ja, deze film kwam qua tijdsplanning nou eenmaal het beste uit. En er was nog iets. Een klein detail.

Toen Sjoerd 's middags tegen zijn collega vertelde dat we 's avonds naar de bios zouden gaan, zei die gelijk "Naar Ocean's 13 toch zeker?" "Nou, we hebben Ocean's 12 nog niet gezien", antwoordde Sjoerd vertwijfeld. Hij wist wat hij op het punt stond uit te moeten leggen. "Maar dat maakt voor het verhaal helemaal niks uit hoor!", aldus de collega. "Nee, dat weet ik. En mij maakt het ook niet uit. Maar dit is weer een van Irène's tics. Die wil per se alles in de juiste volgorde zien!", sprak Sjoerd naar ik aanneem met het schaamrood op de kaken. "Hm, klinkt nogal neurotisch hè?" was de scherpe conclusie van de collega. "Volgens mij heb ik Ocean's 12 thuis op DVD, ik neem hem maandag wel voor je mee. Kunnen jullie daarna naar een goede film!"

Hij heeft het maar zwaar met me...

1 opmerking:

Tamara zei

Ah Weet je dat ik precies hetzelfde zei gister:D Rick wil ook naar Oceans 13 maar ja ik heb 12 nog niet gezien... Net zoals ik spiderman 2 nog moet zien voor spiderman 3. Tsja... Logisch toch? ;) Mannen snappen er ook niks van:P

xxx Tamara