donderdag 21 juni 2007

Rennen, springen ...

... vliegen, duiken, vallen, opstaan en weer doorgaan!
Vanmorgen in alle vroegte begon hij, de 3 dagen durende race tegen de klok.

06.15 uur - Opstaan.
07.15 uur - Rover bij mijn ouders droppen, papa een vluchtige verjaardagszoen geven en heenreis Utrecht aanvaarden.
09.30 uur - Aankomst ziekenhuis.
10.00 uur - Afspraak longarts. Spreekuur loopt ongeveer een halfuur uit.
10.20 uur - Consult longarts. Sta na 5 minuten weer buiten. Spreekuur loopt weer bijna volgens planning. Krijg niet eens bedankje.
10.30 uur - Aankomst suikerpoli. Ben pas om 11.45 uur aan de beurt. Ook hier loopt het spreekuur gigantisch uit. Leg de rest van onze dagplanning uit en vraag of de secretaresse me met iemand die voor mij aan de beurt is wil ruilen. Ze belooft haar best te doen.
11.30 uur - Consult suikerdokter. De secretaresse heeft woord gehouden, wat een lieverd! Ook hier is alles met 5 minuten gepiept.
12.00 uur - Terugtocht Limburg met een tevreden gevoel van status quo.
13.30 uur - Thuis. Sjoerd gaat opnieuw aan de slag met bedrijfsplan. Ik ga mijn rondje boodschappen doen. Schoenen ophalen schoenmaker, cadeautje kopen papa (vissen voor in vijver), cadeautje kopen Sjoerd, drogist, cadeautje afgeven papa (anders zijn vissen al dood voordat hij ze krijgt).
15.00 uur - Vertrek Maastricht.
15.40 uur - Aankomst notariskantoor.
16.00 uur - Afspraak notaris. Diverse papieren worden in orde gemaakt om B.V. op te richten. Vervolgafspraak is al mogelijk over 2 weken.
16.30 uur - Weer naar huis.
17.10 uur - Thuis warmere kleren aandoen.
17.30 uur - Aankomst outdoor feestpaleis papa en mama. Worden gelijk ingeschakeld om hand- en spandiensten te verrichten.
19.00 uur - BBQ wordt aangestoken.
21.30 uur - Misselijk van vermoeidheid kruipen we naar huis.

One down, two to go.

1 opmerking:

Laura zei

opstaan en weer doorgaan...alleen lukken die laatste twee dingen net weer even niet...in ieder geval niet meteen, kan ik me dan zo voorstellen.
How's life?