zondag 8 juli 2007

Live report from France!

Goedemorgen!
Ik ben net terug van mijn rondje met Rover en Sjoerd ligt nog lekker op een oor. Toen ik richting de lift liep en schalks naar links keek, dacht ik 'toch eens even kijken of je hier nou voor niks kunt internetten' (zoals het een echte Hollander betaamt...). Nou, het kan!
Na het checken van de mailbox dan ook maar even een korte update op mijn weblog.

Het hotel is geweldig!!! Pal aan zee.
Onze kamer is ook super. Lekker groot, van alle gemakken voorzien en met uitzicht op de azuurblauwe zee. Over de temperatuur hebben we evenmin klachten. Het is elke dag rond de 30°C. En elke ochtend en avond smullen we onze buikjes rond. Go Van der Valk! :-D

Tot nu toe hebben we een authentieke ligdag aan het strand gehad en een uitje naar St. Tropez gemaakt. We merken dat we allebei hondsmoe zijn. De klok rondslapen is eerder regel dan uitzondering. :-O
Mijn galbulten zijn helaas nog steeds niet over. De ene dag zijn ze wat minder hevig dan de andere, maar echt verdwijnen willen ze niet. Natuurlijk maak ik me daar drukker over dan ik zou willen, wat vast ook geen goede uitwerking op het genezingsproces heeft. Daarnaast baal ik er gewoon van, dat ik er beter niet mee in de zon kan gaan. Ik wil juist niks liever dan ordinair bakken en asociaal egaal bruin worden. Nou ja, we zien wel...

Mijn maagje begint te knorren, net als dat van Rover, de toetsen van dit toetsenbord zijn niet 'qwerty'-gerangschikt wat écht heel onhandig is (behalve die é van écht en de è van Irène, want die staan gewoon onder de 7-toets!) en Sjoerd staat vast op het punt om een zoekactie te starten. Dus laat ik het hier maar bij.

Veel liefs aan iedereen. Hopelijk gaat het met jullie net zo goed als met ons!

2 opmerkingen:

Melanie zei

Fijn om te lezen dat jullie het zo naar jullie zin hebben. Geniet er van!!!!

Tamara zei

Fijn dat jullie het zo lekker hebben daar!! Maar hoezo Go van der Valk?:P

Nou ik zit hier dus weer aan het infuus, was toch wel nodig...

xxx Tamara