woensdag 8 augustus 2007

Mariëlle

Het is niet dat het een selectiecriterium is of zo. Als je maar Mariëlle heet, neem ik je automatisch in mijn bescheiden vriendenkring op. Maar het is op z'n minst toevallig. Dat 3 van mijn vriendinnen die naam dragen.

Als Sjoerd vraagt wie ik nog gesproken heb, is simpel antwoorden 'Mariëlle' geen optie. Dat behoeft immer een specificatie. Wanneer ik het over 'Mariëlle' heb, moet ik met behulp van de naam van haar geliefde wederhelft verduidelijken over welke dame in kwestie het gaat. Gelukkig hebben hun mannen allemaal een andere voornaam, anders werd het helemaal een heksenketel!

Om het overzichtelijk te houden, hebben we voor de komende 3 weken elk weekend een Mariëlle (plus aanhang) op het programma staan. Aanstaande zaterdag beginnen we met 'die van Erik', de week erna zien we 'die van Miquel' en we sluiten de Mariëlletoer af met 'die van Pascal'.

1 opmerking:

Anoniem zei

Dat moeten wel drie gezellige weekenden worden!!
X Marielle (die van Erik)