donderdag 27 september 2007

Labels

Dat je labels aan je blogjes toe kunt voegen, was me al eerder opgevallen. Maar tot nu toe zag ik daar de noodzaak niet zo van in. Labels, labels. Allemaal extra werk zul je bedoelen! Want de teller staat inmiddels op meer dan 700 berichten.

Toch heeft de perfectionist in mij de overhand gekregen en ben ik vandaag dapper begonnen aan het labelen van al mijn stukjes. En om een en ander écht handig te laten zijn, heb ik ook meteen de layout van mijn weblog (noodgedwongen) aangepast. Nu zijn naast - of eigenlijk onder - mijn schrijfsels per maand, tevens de labels in een menuutje zichtbaar. Zodat de welwillende lezer niet alleen chronologisch maar indien gewenst ook per onderwerp door mijn leven kan zappen.

Ach, soms moet een mens met zijn tijd meegaan. Dat vorige systeem was immers zó 2006...

Geen opmerkingen: