vrijdag 21 september 2007

Oorverdovend

Als je vindt dat het geluid in de bioscoop dit keer wel heel erg hard staat (opdat een normaal gesprek op schreeuwniveau moet plaatsvinden), word je dan gelijk zo'n zeikende, niet meer hippe, bijna dertiger?

De veelvuldig afgeloste schoten in Mr. Brooks klonken zó hard, dat het onderhand leek alsof je zelf in de film meedeed. Zelfs het bloed in de scène met de schaar gutste hoorbaar door de slaapkamer.

Ik weet niet hoor, maar als ik in mijn vinger prik om mijn bloedsuiker te meten, hoor ik nooit wat gutsen of stromen. Zou ik het misschien ook eens met een schaar moeten proberen?

2 opmerkingen:

Juudje zei

Haha, zou ik niet doen.

Maar zijn jullie toevallig ook naar een Pathe bioscoop gegaan?
Gerben en ik waren namelijk laatst in Scheveningen en het geluid was echt belachelijk hard. Dus daar hebben we toen een mailtje over gestuurd.

Dus nee, ik denk niet dat je een zeikerende niet meer hippe, bijna dertiger bent :P Ik zou er gewoon wat van zeggen

Was de film nog wel een beetje leuk dan?

Tamara zei

*gniffelt* Maar denk niet dat dat hygiënisch zou zijn:P

En je moet natuurlijk wel een beetje zuinig zijn op je TOBI-oren.;)