woensdag 19 september 2007

Vroege winterdip

Het gebrek aan zonlicht begint me op te breken. Doordat we deze zomer amper zon hebben gehad, heeft mijn lijfaccu ook niet de benodigde zonneënergie op kunnen slaan om me enigszins behoorlijk de aanstaande winter door te helpen. Sterker nog, de astronomische herfst moet nog beginnen en ik zit nu al tegen een kleine winterdip aan te hikken.

Op wat weblogs om me heen lees ik dat ik niet de enige ben. Dat stelt me dan weer een heel klein beetje gerust. Jammer voor mijn mede depressiegangers natuurlijk, maar dan ligt het in elk geval gelukkig niet helemaal aan mij alleen.

Rest natuurlijk de vraag hoe hiermee om te gaan.
Emigreren naar de Caraïben is geen reële optie, net als overwinteren in Torremolinos. Op stel en sprong de koffers pakken en voor onbepaalde tijd naar een zonniger oord op vakantie gaan lukt helaas ook niet. Hopelijk zorgt ons herfstweekje weg naar Cadzand-Bad over 2 weken voor een energieboost waar ik weer even mee vooruit kan...

Geen opmerkingen: