maandag 8 oktober 2007

Oostende









4 opmerkingen:

Anoniem zei

Gelukkig dat je bij de bodyshop tóch nog van die lipbalsems hebt gevonden. Die verkopen ze toch niet meer in Nederland????
En gelijk maar een familievoorraadje aangeschaft, zie ik....hihi.

Groetjes Alie

Irèneke's wereld zei

Goed gezien Alie! ;-)
We liepen door Oostende en passeerden een filiaal van The Body Shop. "Zal ik even snel kijken, je weet maar nooit...", zei ik tegen Sjoerd. Toen we binnen waren had hij ze als eerste geschoten! Er lagen er nog 7 in het bakje. 2 Ervan waren gebruikt, dat vond ik echt te goor. Honeystickvoorraadnood of niet. Maar met 5 (en een beetje zuinig aan doen) kan ik de komende tijd weer vooruit. :-D

Anoniem zei

Getverderrie, ja die had ik ook laten liggen. Maar gelukkig heb je toch nog wat kunnen scoren. Zo zie je maar waar Belgie nog eens goed voor kan zijn....whoehahaha.

Anoniem zei

ps; dat was ikke dus hè?? vergeten te ondertekenen.

groetjes Alie