dinsdag 16 oktober 2007

Stoute meid

Sinds 1 oktober draait de nieuwe release van mijn Body Pumpprogramma.
Dat betekent frisse liedjes, verse oefeningen en spelenderwijs het aantal te pumpen kilo's herbepalen (en meestal wat extra spierpijn).

Tijdens het een-na-laatste liedje komen steevast de buikspieren aan de orde. Op onze ruggen op een foammatje liggend, zwaaien we noest met onze benen boven de grond. Naast het trainen van mijn buikpspieren lig ik me dan ook vooral heel erg te concenteren op mijn darmen en het trainen van mijn sluitspier. Door de pose waarin ik me bevind en al dat gewapper met mijn benen, is het schier onmogelijk om géén windjes te laten.

Na me de hele dag ongans te hebben gegeten aan een eerste lading Sinterklaassnoep, was het buikspierliedje van deze release wel heel toepasselijk. Samen met Gwen Stefani verbrandde ik iedere vermalen pepernoot van mijn eigen Sweet Escape: Ik know I've been a real bad girl!

Geen opmerkingen: