maandag 5 november 2007

Afzakker III

Ik zou willen dat mijn broek vandaag afzakt...
Maar het ziet er eerder naar uit dat ik hem dadelijk niet meer uitkrijg. Mijn buik is zo opgeblazen als een ballon.

Afgelopen donderdag breide ik mijn laatste bruine trui. Dat is best raar, aangezien ik normaal gesproken elke dag wel een of twee keer de breinaalden hanteer. Sinds vrijdag produceren mijn darmen niet meer dan af en toe een stinkend windje. Buikpijn heb ik gelukkig nog niet. Maar toch ben ik bang dat als het langer aanhoudt, ik regelrecht op een gezellige darmverstopping afsteven. En daar heb ik nou net geen zin in...

Toch maar weer eens wat poeperium (= magnesiumoxide) onder het stof vandaan halen dus!

Update: Bloggen blijkt het beste poeperium. :-)

1 opmerking:

Anoniem zei

Nou Irène, 'k hoop dat het snel op gang komt. Ik heb gelukkig nog nooit een verstopping gehad, maar moet er idd ook niet aan denken. Heb je dat magnesiomoxide standaard in huis?? En wat is het precies?? Een heel sterk laxeermiddel?

Meid, succes ermee. Groetjes Alie