woensdag 28 november 2007

De schaamte voorbij

Nadat ik op 'verzenden' had geklikt, brak het zweet me acuut uit. Ik zat alleen in mijn kantoor, geen mens kon me zien maar mijn hoofd werd zo rood als een tomaat.

Waar ik altijd al voor vreesde, was zojuist dan eindelijk gebeurd. Terwijl ik me nog zó had voorgenomen om het gedeelte dat niet voor haar bestemd was te wissen. Maar dat was er in mijn enthousiasme dus helaas bij ingeschoten.

De inhoud van wat ze niet had mogen lezen was niet heel gênant. Het ging niet over sex of zo. Maar het was duidelijk wel iets wat eigenlijk gewoon tussen Sjoerd en mij had moeten blijven. Want zeg nou zelf, hoeveel mensen houden er een heuse mailcorrespondentie met hun hond op na...

Van: Irène
Verzonden: woensdag 28 november 2007 16:12
Aan: Sjoerd
Onderwerp: Re: Voor Rover
Ha pap!

Wat kewl... Had hij ook weer een colbertje aan?
Shit man, ik wou dat ik met je mee gegaan was. Had ik zo leuk gevonden...
D**** is zo kewl!!
Mag ik morgen niet mee? Please...

Tong,
Rover


----- Original Message -----
From: Sjoerd
To: Irène
Sent: Wednesday, November 28, 2007 4:08 PM
Subject: Voor Rover
Rover jongen,

Weet je wie er net hier in het gemeentehuis was? Je grote vriend D****, ik heb 'm de groeten van jou gedaan. Je krijgt de groeten terug. Hij had een overleg gehad hier ...

Groeten,
Pap

Geen opmerkingen: