zondag 25 november 2007

Ik schrijf dus ik besta?

Van sommige mensen die hier meelezen (veelal behoorlijk objectieve familieleden en bekenden ;-)) krijg ik vaker te horen "dat ik wat met dat schrijven zou moeten doen!". Meestal wuif ik die complimentjes snel weer blozend weg. Ik kan er niet zoveel mee (klein verdrongen minderwaardigheidscomplexje wellicht?) en vind het prima zoals het loopt zoals het loopt. Vrijheid blijheid en geen beklemmende druk van deadlines in mijn achterhoofd. Hoogstens van mezelf.

Maar toen ineens kwam de website www.ezzulia.nl op mijn pad. Ezzulia is dé boekensite van Nederland. Iedereen die van boeken, letters en lezen houdt, kan hier zijn of haar hartje ophalen. Zo staan er onder andere interviews met bekende auteurs op de site en worden er tal van boeken gerecenseerd. En sinds vandaag ben ik een van de recensenten! Er is me verteld dat de fun bij Ezzulia voorop staat, dus van de hijgende adem van een hoofdredacteur in mijn nek lijkt vooralsnog geen sprake.

Mijn eerste recensie is inmiddels een feit. Vreemd Bloed van Kirsty Crawford. Dat er nog vele mogen volgen!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Gefeliciteerd met de baan die jou écht op het lijf geschreven is!!

Groetjes,Kitty

Barb zei

Laat dit slechts het begin zijn... Next step: column in de (vul naam tijdschrift in).
XBX