maandag 24 december 2007

Dat ruikt naar meer

Zij: "En, hoe is het je nou bevallen?"
Ik: "Heel goed! Erg leuk! In het begin vond ik het best wel even zwaar, maar het is me meegevallen dat ik niet ziek ben geworden en dat ik het tot het eind heb volgehouden. Dat geeft toch weer vertrouwen."
Zij: "Dat snap ik ja."
Ik: "En hoe is het van jullie kant dan bevallen?"
Zij: "Ja, ook heel goed! Maar dat weet je zelf toch ook wel?"
Ik: "Ja oké, maar het is toch fijn om dat uit jouw mond bevestigd te krijgen. Ik vind het echt jammer dat het afgelopen is..."
Zij: "Ach, dan kom je volgend jaar toch gewoon met moederdag en weer met kerst."
Ik: "Weet je wat ik eigenlijk het liefst zou willen?"
Zij: "Nee?"
Ik: "Dat ik hier kan blijven, bijvoorbeeld een middag in de week..."
Zij: "Nou, dan doen we dat toch gewoon!"
Ik: "Dat meen je niet?!"
Zij: "Ja, er is hier altijd wel iets te doen."
Ik: "En doen we dan een vaste middag?"
Zij: "Ja, dat lijkt me wel het handigst."
Ik: "Oké, wanneer?"
Zij: "Wat denk je van donderdagmiddag?"
Ik: "Van één tot vijf?"
Zij: "Prima!"
Ik: "Mooi, dat is dan geregeld!"

1 opmerking:

Juudje zei

Wat leuk!! Gefeliciteerd!! Hoe was het vandaag?

Groetjes, Judith