zondag 6 januari 2008

Lekker lui voer

Toen ik in Amsterdam woonde, deed ik steevast op zondag boodschappen. Op mijn dooie akkertje slenterde ik naar De Dirk en sloeg daar voor een paar dagen eten en drinken in. De terugweg was iets minder prettig aangezien ik altijd meer kocht dan ik kon dragen.

Sinds een tijdje doet een Albert Heijn bij ons in de buurt ook aan zondagopenstelling. En dat vind ik om meerdere reden een uitkomst!
In de eerste plaats omdat ik er nu met de auto heen kan en dus niet meer eindeloos met kilo's spullen hoef te zeulen. Ten tweede omdat ik nu niet meer gedwongen ben boodschappen te doen op een moment dat ik er geen zin in/ de fut niet voor heb. En als laatste omdat de Appie een heel ruim assortiment aan zogenaamd tweeverdienersvoer heeft. Iets waar deze inspiratieloze kookmuts heel erg blij van wordt.

Ik heb namelijk het Kies&Kook-concept ontdekt. Voor €8,00 scharrel je een complete gezinsmaaltijd bij elkaar. Te volgen middels een helder 1-2-3-4 stappenplan. Elke stap vertegenwoordigt een onderdeel van je menu. Achtereenvolgens kies je je vlees of vis, je pasta of rijst, je bijbehorend groentezakje en een lekker sausje. Thuis kieper je alles in de magnetron en/ of wok en binnen no time zit je aan tafel te smullen. De mogelijkheden tot variëren zijn eindeloos. Wij kunnen voorlopig dus weer even vooruit!

Geen opmerkingen: