donderdag 14 februari 2008

Alles Is Liefde!

Op een dag word je wakker en kom je tot het verbijsterende besef dat je toch meer gemeen hebt met Frans Bauer dan je ooit kon bevroeden en wenste.
Net als wij twee jaar geleden, zijn ook Frans en Mariska op Valentijnsdag in ondertrouw gegaan! "Een makkelijke datum om te onthouden. Want hoeveel mensen weten nog op welke datum ze in ondertrouw gingen?!", aldus een blije Frans (of is dit een pleonasme?).

Hoe mijn dag er verder uitzag? Verrassender dan ik kon hopen.

Bij de post zat zowaar een heus mini Valentijnskaartje! Niet van Sjoerd, wel van een tante. Erg geestig.
Op mijn werk werd ik verrast met een heus eigen kastje. Tot vandaag stopte ik mijn tas nog braaf in een van de lege lockers met het opschrift 'inpakster'. Vanaf vandaag echter prijkt er op een deurtje links beneden fier mijn naam! En omdat het Valentijn was stond er ín dat kastje zomaar een heerlijk geurtje!
Op de vraag van collega's of mijn lief en ik nog iets aan Valentijn deden, antwoordde ik ontkennend. "Niks bijzonders hoor, gewoon een kaartje."

Toen ik thuis kwam lag de kaart voor Sjoerd nog ongeopend op tafel. Hij was nog onderweg. Niet veel later kwam hij binnen, deed zijn jas uit, zette zijn tas op tafel en toverde daar zomaar een cadeautje uit! "Ja, ik moest toch het centrum in en toen kon ik kiezen. Naar de Bruna of de Music Store."

Liefde is inderdaad als Sinterklaas. En ik geloof er heilig in!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

De uitspraak van de eeuw blijft nu wel echt: Sinterklaas ME HOL!

Marije zei

Génitaal!
Maar daarvoor moet je de dvd eerst even kijken.