vrijdag 22 februari 2008

Corkscrew

In december vroegen we ons al min of meer af 'waar het bleef'. Niet omdat we zo inhalig zijn of zo. Maar andere jaren kreeg Sjoerd ook altijd een leuk eindejaarscadeau van ze en het viel gewoon op dat dat dit jaar niet het geval was. Misschien zat het er financieel gewoon niet in, redeneerden we. Of waren ze Sjoerd domweg vergeten. Zou ook best kunnen.

Vandaag ging de bel. Toen ik uit het raam keek zag ik die grote, witte bus op straat staan. De bus waarmee al onze post-die-niet-door-de-brievenbus-kan bezorgd wordt. Mijmerend liep ik naar de voordeur. Ik had toch geen medicijnen besteld of impulsieve marktplaatsaankopen gedaan? Even later overhandigde de bezorgster me een rechthoekige doos met daarop een bekend etiket. Aha!

Het begeleidend briefje ('met vriendelijke groet') liet nog steeds te raden over, maar het heeft er toch alle schijn van dat de corkscrew in luxe geschenkverpakking het vermiste kerstpakket betreft!

Vraag ik me toch af onder welke (verkeerde) boom het al die tijd gelegen heeft... ;-)

1 opmerking:

Anoniem zei

pfffttt, laat ik toch de eerste r als een c lezen.

Maar gelukkig it's only my dirty mind :)