dinsdag 18 maart 2008

Kietelen

In tijden van verdriet moet je extra goed voor jezelf zorgen. Vind ik. Want als je jezelf niet kietelt, doet niemand het.

Ik kietelde mezelf vandaag door lekker naar de kapper te gaan. Oorspronkelijk alleen voor een kleuropfrisbeurt, maar uiteindelijk ging ook de schaar erin. En flink!

'Als herboren' en 'helemaal happy' is lichtelijk overdreven en bovendien niet bijzonder gepast dezer dagen. Maar een beetje een ander mens voelde ik me toch wel, toen ik met mijn gesnoeide haardos naar buiten stapte.

2 opmerkingen:

Vita zei

Fotootje? :-)

Enne, je weet wat ze zeggen van vrouwen die hun haar rigoureus laten knippen hè? Dan staan er belangrijke beslissingen voor de deur. Ben benieuwd!

Irèneke's wereld zei

Hahahaha, dit is het toppunt van humor... Vita die om een fotootje vraagt! :-D Ik zou zeggen: jij eerst! ;-) (Want op die halve filmpjes-in-het-donker was ook net niks te zien... :-P)

Er is dan wel een behoorlijk stuk af, echt drastisch is het effect nou ook weer niet. Welke te nemen beslissingen er op handen zijn kan ik dan ook zo 1-2-3 niet bedenken...