zaterdag 22 maart 2008

Paaszaterdag

Paaszaterdag betekent voor ons 'de Kennedymars van Sittard'-dag. En dan niet omdat we zelf aan die 80 kilometer lange wandeltocht meedoen, maar wel mijn ouders. Het toeval wil dat de route precies door het dorp loopt waar wij wonen. Helemaal handig is het gegeven dat dat op een punt is waar de ergste honger gestild kan/ moet worden. En dus sta ik nu zo'n jaar of vijf elke paaszaterdag 's morgens gewillig in de keuken om een grote pan macaroni te bereiden.

"Om negen uur vanmorgen had ik al zin in jouw macaroni Irène!", zo vertrouwde een wandelmaatje van mijn ouders me vanmiddag toe. Kijk, dáár doe ik het voor! ;-)

Wijzelf aten vanavond uit, bij restaurant Witloof in Maastricht. Maar niet voordat we bij onze eetgenoten thuis uitgebreid aan de champagne hadden gezeten. Daar doe ik het ook altijd voor!

Geen opmerkingen: