dinsdag 11 maart 2008

Z'n gangetje

Eigenlijk heb ik best zin in het maken van een blogje. Maar waar zal ik het eens over hebben? Want er gebeurt de laatste dagen niet zo heel veel spannends hier. Het maart-roert-z'n-staart weer nodigt niet bepaald uit tot het ondernemen van allerlei amusante activiteiten. Om over het inlopen van mijn nieuw verworven schoeisel nog maar te zwijgen. :-S

De afgelopen dagen hang ik dan ook met name voor de tv of achter de pc. En tussen de bedrijven door sleep ik mezelf zo nu en dan naar de supermarkt. Omdat ik inmiddels helemaal bij ben met het bekijken op dvd van mijn lievelingsserie E.R. kan ik me nu volledig richten op het complete oeuvre van Sex And The City. Helemaal niet vervelend natuurlijk, maar om dáár nou over te schrijven...?! Computertechnisch ook geen hoogstandjes. Achter de schermen ben ik bijna klaar met het labelen van al mijn berichten. Om en nabij de 800 alweer. Best veel werk.

Met het sprayen gaat het trouwens goed! Het sprayritme begint steeds beter met al mijn andere ritmes verweven te raken. Een 100% trouwheidsscore is er nog niet, maar ik vind mezelf vooralsnog trouw genoeg om er voorlopig nog geen nagel af te hoeven knippen, zeg maar. Positieve effecten zijn helaas nog niet merkbaar, al had ik daar wel een beetje op gehoopt. Wellicht wat overmoedig na krap twee weken. Of gewoon ronduit naïef?

Verder kan ik melden dat ik de laatste tijd weer veel te laat naar bed ga. En dat ik er logischerwijs dus ook te laat weer uit kom. Om de een of andere reden stort ik me 's avonds tegen een uur of tien als een bezetene op het huishouden. In theorie heb ik er de hele dag de tijd voor, maar de praktijk wijst uit dat ik pas 's avonds piek. Ik noem dat zelf altijd maar het dieseleffect.

Je ziet, erg interessant is het niet. Van mij mogen de wind en de regen uit en de zon aan. Ben er wel aan toe.

1 opmerking:

Jannie zei

Ach ik vind het ook wel eens leuk zo'n log! :) En best herkenbaar: Het moet maar gauw lekker lente worden! Veel beter voor de leuke activiteiten en gezondheidstoestand! Plus, dan krijgt onze computer ook weer eens rust ;)

Hahaha grappig ook je stukje over je fluctueerende schrijfbehoefte! Ik had het laast nog hoor dat ik dacht: Huh die heb ik nog niet gelezen! En die niet! En euh, die niet...