woensdag 2 april 2008

Dr. Brandt weet raad

Hij is een 58-jarige Amerikaan en zijn looks houden het midden tussen die van Marijke Helwegen en Michael Jackson. Na zijn studie medicijnen verdiepte hij zich in onderzoek naar leukemie maar stapte later over op de cosmetische dermatologie. Zijn motto is 'Jong blijven!' en hij is van mening dat je dat het beste kunt bewerkstelligen met een combinatie van (huid)verzorging en botox. Alles wat hij op de markt brengt probeert hij eerst op zichzelf uit. Madonna is zijn boegbeeld maar ook voor sterren als Sarah Jessica Parker en Gwyneth Paltrow is hij hun goeroe. Vanavond ontmoette ik Dr. Brandt, of eigenlijk een van zijn apostelen.

In een twee uur durende workshop maakten we kennis met zijn verzorgingslijn. Alle producten bevatten een hoog percentage natuurlijke werkstoffen en een laag percentage conserveringsmiddelen. Bovendien zijn ze proefdiervrij. Nadat we alle smeersels op onze handen hadden uitgetest en de bijbehorende handleiding uit onze hoofden hadden geleerd, kregen we een alleraardigst tasje overhandigd. Om een deel van de producten nog eens in alle rust thuis uit te proberen. Vooral de high performance crease release schijnt helemaal je-van-het te zijn. Botox uit een potje maar dan een stuk goedkoper en bovendien geen gepiel met naalden.

Had ik al eens gezegd dat ik met deze nieuwe hobby écht met mijn neus in de boter ben gevallen?!

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik ben meteen gaan Googlen natuurlijk want een paar lachrimpeltjes minder vind ik helemaal niet erg....Ik zag zelfs meerdere advertenties op Marktplaats maar helaas....toch maar even doorwerken voor ik één zo'n potje kan aanschaffen ;-)

Je bent dus écht met je neus in de boter gevallen,bofbips!!
Grtz,Kitty