woensdag 23 april 2008

Kleuterliefde

Sjoerd is nogal in trek bij Fleur en Bram. Toen A. tegen Bram zei dat ik vanmiddag langskwam voor de verjaardag van broertje Tom was zijn wedervraag "En Sjoerd ook?".

Toen Sjoerd er eindelijk was hing Bram loom en zwaar tegen me aan. Nadat hij me liefdevol een kus-met-snot had gegeven klauterde hij uitgeteld op mijn schoot en mocht ik zelfs voorzichtig zijn groene wolfjes wegpeuteren. Het kon hem allemaal niks meer schelen. Fleur was echter niet te stuiten. Na een serie optredens op het gras pakte ze pen en papier erbij en begon noest te schrijven. Even later liep ze opzichtig door de tuin, het briefje in haar hand geklemd. "Volgens mij durft ze het niet te geven!", sprak A. lachend. Niet lang daarna schoof ze Sjoerd giechelend het briefje toe en snelde met een blos op haar wangen naar binnen...

1 opmerking:

Nancy zei

Grin, je weet dat mannen soms hun vrouw inruilen voor een 20 jaar jonger exemplaar, he? Pas maar op ;-)