vrijdag 18 april 2008

Met mijn neus in de boter

Misschien is dit wel het juiste moment om een staatslot te kopen. Het lijkt namelijk de week van de cadeautjes hier!

Mijn nieuwe Nokia is besteld. De keuze is gevallen op het type 3500 in de kleur roze. Ik ben puur voor de girly looks gegaan, nadat ik me ervan had vergewist dat het ding met niet al te ingewikkelde handelingen ook kan bellen en sms-en. En voor de TomTom One XL Europe TCM die ik er bijna gratis bij krijg! Die schijnt ook appeltje-eitje te werken en anders heeft Sjoerd een mooie uitdaging te pakken. ;-)











Verder lag er vandaag een heuse pluim in de brievenbus! Voor mijn deelname aan een testgroep. Zo leuk! Op www.mijnpluim.nl mag ik zelf een cadeau uitzoeken. Dat kan variëren van een prachtige parelketting tot deelname aan een lachworkshop. Het wordt echter naar alle waarschijnlijkheid een middagje golfen, samen met Sjoerd natuurlijk. Dat willen we namelijk al twee zomers lang maar steeds kwam het er niet van om gewoon eens een datum te prikken en te gáán. Maar met deze pluim is er geen ontkomen meer aan! :-D

Geen opmerkingen: