dinsdag 8 april 2008

Paris!

Zullen we over 3 weken een paar dagen naar Parijs gaan?! smste ik Sjoerd terwijl hij in een - naar alle waarschijnlijkheid redelijk saai - teamoverleg zat.

Hoe ik er precies toe kwam weet ik niet precies meer. Maar ineens was het idee daar. Over drie weken is Sjoerd, net als de rest van Nederland, bijna gratis een weekje vrij. Dankzij de Koningin, Hemelvaart en de geallieerden hoeft hij maar één vrije vrijdag op te nemen om bijkans een hele week op zijn lauweren te kunnen rusten. En waarom gaan wij dan ook niet, net als de rest van Nederland, er lekker een paar dagen tussenuit? Met mijn vingers op het toetsenbord en mijn ogen op het beeldscherm zat ik met mijn hoofd al op een zonnig Parijs terras.

Niet veel later ging de telefoon. Mijn sms was een welkome onderbreking geweest van het inderdaad redelijk saaie teamoverleg. Sjoerd's enthousiasme klonk door in zijn stem. Hij vond het een prima plan! De rest was een formaliteit. Toen Sjoerd 's avonds thuis kwam hadden we binnen een kwartier de reisduur bepaald en een hondvriendelijk hotel gevonden. Ik kon alleen nergens vinden waar je de zon kunt reserveren. Iemand?

2 opmerkingen:

Mel zei

Als je die plek vindt waar die zon te regelen valt, laat het hier ook ff weten ;-)

Anoniem zei

Leuk, met de EIFFELtoren op de foto!!!!