vrijdag 23 mei 2008

Twitter

Heb je mijn Twitter al gezien? Hij staat in het menu aan de linkerkant van deze pagina, onder de foto's van Sjoerd & mij en Rover.

Nee het is geen vogeltje, al was dat (ook?) mijn eerste associatie toen ik er laatst iets over las. Twitter is een programmaatje waarmee je in een oogopslag kunt zien waar ik mee bezig ben. In mijn hoofd, huis of tuin. Of waar dan ook. Leuk toch?!

Voorwaarde is natuurlijk wel dat ik mijn Twitter geregeld van een verse update voorzie. Het vogeltje voeren, zogezegd. Eens kijken hoelang we deze Tamagotchi in leven kunnen houden...

2 opmerkingen:

anne-marie zei

Hoi Irene
Ik was even op bezoek bij jouw site,via de link van bob kallen
Ik ben de oma van dean die 26 maart is getransplanteerd.
Zie dat jij de blog leuk onderhoud.
Heb er zelf ook een aangemaakt maar mijn gebrekkig engels doet mij het gevoel geven voor dat deel blind te zijn, begrijp niet goed wat ik lees.Maar jouw twitter vind ik wel leuk, denk schaf me er een aan op hyves.
Maar dat lukt me niet,Ga je blog nu vaker bezoeken, je zult vast en zeker nog wel eens een reactie van mij tegen komen.
groetjes anne-marie

saar zei

haha wat een lief beestje die twitter ;p Misschien ook eens op een dag op mn blogje toevoegen ofzo!