dinsdag 27 mei 2008

Verjaardagsdinertje

Om mijn moeder's vijfenvijftigste verjaardag te vieren aten we vanavond uit. Het vinden van een geschikte locatie was nog niet zo eenvoudig. Heel wat eetgelegenheden bleken namelijk gesloten op dinsdagavond. De clichéstelling 'drie maal scheepsrecht' kon echter uit de kast worden gehaald, want bij het derde restaurant dat ik belde konden we terecht.

Vooraf bezorgde 's restaurants website me nogal buikpijn. Zowel stilistisch als ook grammaticaal was het niet veel soeps. Inconsequent gebruik van lettertypes en -groottes en ronduit pijnlijke spellingfouten. De taalpolitie wil ik niet uithangen, maar in mijn ogen dient voor een restaurant met Michelinambities ook de website onberispelijk te zijn.

Qua culinaire prestaties werden we gelukkig allerminst teleurgesteld. En ook de bediening was prettig; vriendelijk maar niet opdringerig. Uitkijkend over het water genoten we van al het lekkers dat het driegangenmenu te bieden had. Absoluut jammie!

Geen opmerkingen: