dinsdag 22 juli 2008

Verjaardagsfestiviteiten

Na het bijzonder geslaagde minifeestje (met winkelthema!) voor de vrienden-die-ver-weg-wonen van zaterdag en het gezellige zitkamerpartijtje voor familie van zondag, was het vandaag dan eindelijk de dag dat ik écht 29 werd. Die uitslaaptechnisch nogal beroerd begon. Want nog voor het ochtendgloren werd ik wakker van een hypo en daarna kampte ik met herinslaapproblemen als gevolg van de kou in bed, onder het dekbed. Op 22 juli!

De dag verliep rustig. 's Ochtends samen met Sjoerd thuis wat aanmodderen. 's Middags nog eventjes naar de stad. En om vijf uur nogal opmerkelijk verjaardagsbezoek. Namelijk van de accountant. Die kwam concretiseren waar ik nu al een week lang krampachtig mijn mond over probeer te houden. En totdat ik echt zeker weet dat het oké is om wereldkundig te maken, pers ik mijn lippen nog even stijf op elkaar. Dus...

Aan aandacht geen gebrek, de afgelopen dagen. Veel post, telefoon, smsjes en felicitaties via Hyves. Zo leuk! Om over de cadeaus nog maar te zwijgen natuurlijk. Ketting, armbanden, kaarsen, bloemen en klinkende munten vielen me ten deel. En van Sjoerd kreeg ik naast een prachtig horloge, de nieuwe cd van Coldplay en een toepasselijk tijdschriftenpakket een grote, blinkende diamant. Van papier wel te verstaan. Met de boodschap dat er absoluut iets in de pijplijn zit maar dat ik het gezien de geldende omstandigheden hier voorlopig mee zal moeten doen. I couldn't agree more.














Als kers op de taart prikten we 's avonds nog een vorkje bij De Buren. En toen was ik er ook wel klaar mee, met jarig zijn.

3 opmerkingen:

LIESERD!! zei

Hans en ik vragen ons toch heeeeeel erg af waar die accountant voor is;) En Hans zegt; Dat kan nooit veel goeds betekenen hahahahhaahha.

Dus laat ons niet langer in spanning!

Gr Lisa

Jannie zei

29! Wauwie!! Gefeliciteerd!!! Klinkt als een heerlijke dag, ondanks het begin!
En oeiii ik sluit me bij deze aan bij alle andere nieuwsgierigen! ;)

Tamara M. zei

Ben ook erg benieuwd!!

Maar leuk dat je een fijne dag hebt gehad!

xxx Tamara