woensdag 27 augustus 2008

<3

Tot voorkort wist ik dus niet wat dit teken voorstelde: <3

Ik had het al bij verschillende mensen op hun weblogs gezien en vroeg me sindsdien naarstig af wat die ongebruikelijke toetsencombinatie in hemelsnaam voorstelde. Behalve vroegtijdige voorhoofdrimpels leverde mijn gefrons echter niks op.

Toch kwam daar op een goede dag de oplossing. Ik zag het licht. Want in combinatie met de Engelse letter 'I' (ervoor) en iets-waar-je-van-houdt (erachter) blijkt dat ding een hartje te zijn. Een heus digitaal hartje!

I <3 zulke leuke ontdekte bedenksels. Daar word ik helemaal =D van!

8 opmerkingen:

Joeltje zei

Maak mij als digibeet nog gekker...ik had al hele fronsrimpels van het striken (omdat jij het niet wilde voorzeggen hè hè)...en nu ook hier van. Maar..ik heb 'm..ik snap 'm!
Goed hè?

Mars zei

Wat grappig, ik heb dit namelijk ook pas van de week ontdekt.
En moet je nagaan, ik ga nog lang niet richting 30(:P,om in de icoontaal te blijven), dus ik word nog geacht jong en modern te zijn!;)

Anoniem zei

Bedankt...ik heb mijn leermoment van de dag weer binnen ;-)

Groetjes,Kitty

Irèneke's wereld zei

@Joeltje: maak jij je nou maar druk over hetgeen écht van belang is. Baren!

@Mars: ik vind het een grote geruststelling dat ook jij - fris en fruitig bloemetje, jong, dartel hertje - pas recent ontdekte van het bestaan van <3. Dat haalt toch de scherpe kantjes van mijn onwetenheid.

@Kitty: graag gedaan! Krijg jij nooit smsjes van dochter-/ zoonlief met dergelijke tekens?

Joeltje zei

Maar d'r valt nog niks te baren hier. Kiendje wil nog niet.

Ennuh: je feeds doen het hè?! Ze doen het!

Pobb zei

weetje... ik vond t meer iets met ballen... of iets tovernaarshoed-achtigs als ik wat netter dacht...want ik zag dit tekentje t eerst in jouw comment en ik kon me toch slecht voorstellen dat jij digitale piemels zou intikken op t blogje van Flo... ;-)

maar goed t is dus n hart...! haha

Irèneke's wereld zei

@Pobb-darling: dat zegt meer over jou dan over mij vrees ik... ;-P

Inge uut Zeeland zei

Ik dacht dat het een ijsje voorstelde.... ;)