vrijdag 15 augustus 2008

Het contrast

Het contrast kan haast niet groter.
Zonet hebben we bij de makelaar het koopcontract voor ons huis getekend en vanavond gaan we afscheid nemen van Lisa.
Toen ik de post uit de brievenbus haalde, vond ik ook de rouwkaart.
Met daarop een levensmotto dat me zeer dierbaar is, omdat het ook het mijne is.

Het leven is één groot feest,
je moet alleen zelf de slingers ophangen


Op het moment lijkt niks tot me door te dringen. Om over een gevoel van blijdschap nog maar te zwijgen. Het enige dat ik voel is misselijkheid. Ik zou kunnen braken van verdriet.

7 opmerkingen:

Miranda zei

Ach lieverd wat een verdriet wat een ellende. Ik kan niks anders doen dan je en hele dikke virtuele knuffel te geven.
Bij deze, voor jullie allebei!

Liefs,
Miranda

Joeltje zei

Ik zou zo graag jullie verdriet weg willen nemen, maar dat kan ik helaas niet. Een kaars branden, das het enige wat ik kan doen en wat dus ook gebeurt. En aan jullie denken..
Een hele, hele dikke knuffel..

Anoniem zei

Ik voel met je mee.

Ik heb Lisa niet gekend en toch voelde je van afstand dat ze bijzonder was.

hj

Anoniem zei

Ons afscheid komt dinsdag,het zal zwaar zijn maar niet gaan is geen optie....we zien je/jullie dinsdag.

XKitty

Kim zei

Hopelijk heb je goed persoonlijk afscheid van Lisa kunnen nemen.

Toch wil ik jullie ook feleciteren met het tekenen van het koopcontract! Want dat is toch 1 van de slingers die het leven een feest maken!

Sterkte!!

xx

Anoniem zei

Hoii, Ik ben een vriendin van Lisa en wilde je even sterkte wensen... Lisa had het vaak over jullie..
Ik ben blij dat Lisa zoveel steun aan jullie heeft gehad..
hou je sterk..
X Loes

Miranda zei

Ik kom nog even langs om je veel sterkte te wensen morgen.
Dikke knuffel voor jullie allebei!