zaterdag 2 augustus 2008

Mand vs. wipstoel

Die Rover van ons... Dat is me er eentje!

De hele dag hadden we geen kind aan hem.
Toen we buiten zaten werd de tuin aan een grondige snuffelinspectie onderworpen. Eenmaal naar binnen gewaaid vond hij een behaaglijk plekje op de mat. Tijdens de wakkere momenten van de baby gaf hij geen kik.
Tot wij rustig aan tafel zaten uit te buiken en kleine Donja boven in haar bedje lag te slapen. Tot ik een vluchtige blik over mijn rechter schouder wierp. Toen kende ik hem weer...

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ach gossss,gekke Rover wilde even "wippen" voordat Donja weer in haar prinsessenwipstoel zou belanden.

Ik wilde " wippen" nog doorstrepen maar heb géén idee hoe dat moet....

Grtz,Kitty

Kata zei

Hahaha Kitty wat grappig. Ik denk ook dat Rover wat jaloers was op alle aandacht die Donja ten deel viel en dan had ze óók nog zo'n fijne stoel. En dacht, het mollige prinsesje is eindelijk naar bed, ik pik lekker haar wipstoel in.
Van mama-van-Donja mag ze.