vrijdag 29 augustus 2008

Moe - moeder - moederst

Ik stond vroeg op.
Ik ontbeet.
Ik las de krant.
Ik verjoeg twee Jehova's.
Ik stofzuigde.
Ik bezeerde mijn vinger.
Ik poetste de wc.
Ik ruimde in huis op.
Ik deed de vuilnis.
Ik verzamelde oud papier.
Ik sorteerde de was.
Ik maakte een factuur.
Ik verkocht een jurk op marktplaats.
Ik zette wat nieuws op marktplaats.
Ik deed twee keer boodschappen.
Ik reed naar Weert om Bas op te halen.
Ik reed naar Weert om Bas weg te brengen.
Ik kookte.
Ik ruimde de vaat op.
Ik keek Johnny English.
Ik wandelde met Rover.
Ik at te veel koekjes.
Ik schreef een logje.
Ik ben kapot!

4 opmerkingen:

Joeltje zei

Ik las je logje.
Ik ben kapot.

Anoniem zei

Hahaha, jij laat ons weer even de werkelijkheid merken waarom we geen kinderen mogen krijgen. Sorry, dat is eigenlijk niet om te lachen, maar ik zag de komische kant er nu eenmaal in.
Groetjes,
Hélène.

Irèneke's wereld zei

@Hélène: en dan héb ik geeneens kinderen... ;-)

Anoniem zei

Dat bedoelde ik er ook mee ;).
Dat Joelje zo moe is van haar gewaggel, dat wij dat niet zouden aankunnen.
Hélène.
Het was ook eigenlijk een reactie op Joeltje, beetje dom van me!