zondag 31 augustus 2008

Onweerstaanbaar

Terwijl het in de vooravond buiten flink te keer ging, was het onweer bij ons binnen ook niet bepaald van de lucht. Sjoerd donderde van ik-ben-zo-moe en ik-moet-alles-maar-alleen-doen. Ik bliksemde terug met stel-je-niet-zo-aan-je-gedraagt-je-als-een-zestigjarige en wiens-klote-was-sta-ik-dan-wel-te-strijken. Ja het was echt knetter gezellig bij ons thuis.

En dus ging Sjoerd een stevig potje zitten mokken op de bank en zocht ik mijn heil met het stoom uit m'n oren op internet. Rover trippelde intussen wat bedremmeld tussen woonkamer en kantoor. Want honden voelen dat aan hè?! Mot tussen de echtelieden. Gelukkig stuitte ik al snel op een website die me genoeg afleiding bood om het ergste gif kwijt te raken. Want na urenlang digitaal fröbelplezier met Elf Yourself en Mag My Pic, ging ik nu volledig los op Yearbook Yourself.

Meet the adorable, never arguing couple John and Helen. Who met in 1938 at ninth grade and became high school lovers ánd prom king and prom queen. They got married right after their graduation and moved to Cambridge so he could study law at Harvard. She became a happy housewife and took care of their four children, two dogs and a three legged cat. They lived happily ever after.

2 opmerkingen:

Joeltje zei

Hé Sjoerd, je lijkt sprekend op mijn opa, zoals die nu op de schouw van oma staat.

En ik zeg je, dat klinkt retegezellig bij jullie. Hebben wij nooit last van. Nooit.

-gaat nu eventjes heel hard hoesten in een hoekje-

Kim zei

De goeie ouwe tijd!! =)