dinsdag 2 september 2008

Dingen die ik vies vind

* De smaak die Tobi na het sprayen in mijn mond achter laat.
* Na etenstijd de geur van eten in je huis en/ of kleren hebben hangen.
* Mensen met een ochtendgeur.
* Rover oppakken en in een natte poot of buik grijpen omdat hij die zojuist zelf heeft ondergeplast.
* De duwstang van winkelkarretjes aanraken en daarna aan je handen ruiken. Of erger: per ongeluk met je handen je gezicht aanraken.
* Te dicht langs mensen lopen in drukke straten en winkels.
* Achter de stofzuiger gaan staan en de warme zuigwalm in je gezicht krijgen.
* Dat stinkende spul wat onder je teennagels vandaan komt als je er eens in de zoveel tijd met een nagelschoonmaker langs gaat.

14 opmerkingen:

Joeltje zei

Die laatste!? Mijn god mens.....ik moet nog eten vandaag.. -maakt kokhalsgeluiden-

Wat ook vies is? Je plas moeten opvangen van de vk omdat je zo weinig moet, de hoeveelheid opschrijven en het dan per ongeluk niet in de wc schudden, maar over de grond laten kletteren!

Kim zei

*De railing van een roltrap.
*Kattenbak verschonen.
*Vieze glazen in cafe's {denk lipstift afdruk}

Vita zei

Ha, lekkere post :-) Ik ga even verder met de huishoudelijke viezigheden...

* Stukjes hard spullie tussen de tanden van een vork (nadat je al een hap hebt genomen)

* D's opgefrommelde en al dagen ingedroogde zweetsokken uit elkaar moeten trekken voordat ze wasmachine ingaan

* Een beker in de afwasmachine zetten en dan ontdekken dat er toch nog een bodem yoki in zat

* De lucht van het wc verfrisblokje als je 's nachts wakker wordt

* Dat spul wat uit het filter van de wasmachine komt als je eraan denkt om het een half jaar te laat schoon te spoelen (zie ook: doucheputje)

Volgende keer vul ik graag aan met externe ervaringen. *grinnik*

Irèneke's wereld zei

Leuke input, dank!
De aller vieste, mega goorste heb ik niet eens in de originele post vermeld. Komt 'ie alsnog!

* De poepemmer van Rover (een afgedankte emmer waar we tijdelijk zijn drolletjes in doen die hij op het gras in de achtertuin legt) per ongeluk niet onder het afdak zetten maar in de open lucht laten staan. En daar dan een fikse regenbui overheen laten gaan... Diezelfde volgelopen strontemmer daarna in het rioolputje voor op straat leeg maken. Dát is écht het aller smerigst wat ik ooit gedaan heb!!!

Joeltje zei

O schat, dan moet je eens een dagje in de gehandicaptenzorg meelopen. Daar zie je zoveel stront, je weet gewoon écht niet wat je meemaakt. Ik heb ooit kak van een boze bewoner van de muur moeten vegen..en ik zeg je.. dat was geen harde poep. Neenee, dat was diarree die tegen de muur was gesmeten. Ik moet nóg kokhalzen als ik er aan denk. Dàt is het meest gore wat ik ooit gedaan heb.

-gaat zich nu meer vieze dingen bedenken voor vieze, leuke logjes!-

Juudje zei

Floxapen op een lege maag...
Floxapen op een volle maag...

Oh, wacht: Floxapen! ;-)

Xx Judith

Anoniem zei

Haha, leuke post, mag ik er nog één aan toevoegen?

* De geur van een potje vol fluimen!!!!

groetjes Daphne

Anoniem zei

haha ik werk ook in de gezondheids zorg...

iemand aan het wassen zijn en ze laten een "wind" in je gezicht

iemand met geestelijke beperking poep zien eten...

een rochel van een ander vol ik je gezicht krijgen ...

aan het fietsen zijn en een vlieg inslikken

moet ik nog verder gaan...

echt Irene die poepemmer van jullie lieve hondje kan echt het ergste niet zijn...hihi

Irèneke's wereld zei

@Juudje: ow jaaa, die gore Floxapen!!! gelukkig krijg ik die nooit meer maar Tevanic. Dat is Cirpo en FLoxa in een. Handig joh!

@Daphne: hmm, die geursensatie is mij onbekend. De volgende keer toch eens besnuffelen...

@Anonieme zogheld(in?): R.E.S.P.E.C.T. voor de mensen in de zorg. Sowieso, maar na jouw bekentenissen helemaal! Gatver de gatver zeg.

Remke zei

haha ik begrijp wat je bedoelt Irene:)
liefs xx

Hans zei

Dames, zo is het genoeg. De eetlust van ieder normaal mens is nu voor de eerst komende 3 weken bedorven.
Valt het jullie overigens ook op dat alleen het vrouwelijk deel van de mensheid hier op heeft gereageerd ?
Hebben mannen geen neus en zo ja, gebruiken ze die dan niet.
Ik moet zeggen dat ik zelf ook minder gevoelig ben voor onwelvoeglijke geuren en ze dikwijls ook echt niet gelijk ruik.
Julia zou gelijk zeggen dat ik een man ben maar volgens mij zit hier toch een diepere oorzaak achter die gewoon volgens de wetten van Darwin is bepaald.
Ik heb overigens wel genoten van een aantal ( niet alle) van de meest smerige geuren en ja, mijn ouders hebben ook jaren in een verzorgingstehuis gezeten en daar kan ik mij ook nog bloedstollende geurtaferelen van herinneren.
Zo, toch meer geschreven dan de bedoeling was.

Joeltje zei

@Anoniem: ja man / vrouw: poep eten, dat was nog eens wat. Net als iemand die de hele nacht heeft zitten smeren, 's ochtends
"aangekoekt / aangepoept" op de slaapkamer aantreffen en hem dan proberen zonder veel aanraken in een bad te krijgen. Waar hij in mag weken. Op zondagochtend, op mijn nuchtere maag.
Manman..wat een herinneringen komen d'r hier boven... lekker hè, vies loggen. Hou ik van, vies loggen. Wel slecht voor m'n eetlust inderdaad. Maar goed voor het humeur. Stiekem blijf ik een meisje wat vooral lacht om poep verhalen!

Twan zei

Ik ken ook zo'n verhaal van iemand uit de zorg.
S. die moest een oude damen wassen onder de douche. En die vrouw zat op een po stoel waar ze gelijk gebruik van had gemaakt.

Na het douchen ging ze alles opruimen en wilde de po uit de stoel pakken. Maar niet bedacht op het gewicht van het ding omdat het vol water was gelopen liet ze hem ook meteen weer vallen.

Gevolg: Die po valt op de grond en alles spat recht omhoog in haar gezicht. Incl. diaree...

Ah, k zie dat mijn avond eten er is.

Anoniem zei

Gatverdegatver Irène, zo ken ik er ook nog wel een paar....(blééeehhhh)

groetjes Alie