maandag 29 september 2008

Nóg een boek over CF

Vlak nadat ik mijn vorige berichtje over Kim Moelands' boek Ademloos had geschreven, kreeg ik een mailtje van H. Hij wist me te vertellen dat er nóg een nieuw boek over CF is verschenen.

Jerry Tillema is de auteur van Adembenemend. Tillema, vader van een zoon met CF, besluit zijn gedachten op papier te zetten als zijn zoon Friso op de Intensive Care ligt. Vechtend voor zijn leven, wachtend op donorlongen. "Een verhaal over benauwde momenten en opgelucht ademhalen."

Het boek is te bestellen via www.boekscout.nl.
Ik hoop het een dezer dagen in huis te krijgen...

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey irene

Das toevallig die Frisco staat bij mij op hyves!!! Hij is getransplanteerd in UMCG ken hem nog niet zo lang, via via! Ken jij Danny de Leeuw misschien? Ook cf-er en al 4 jaar getransplanteerd! Nou ja wilde ff reageren!!

En trouwens je schrijft ontzettend leuk!!! Lees je blog weleens. Besluit je blogs meer te gaan lezen!! Vind ze super!! Hou je goed, maar dat doe je al!!

Groetjes Monique

Irèneke's wereld zei

@Monique: dank voor je leuke reactie. Danny de Leeuw 'ken' ik alleen van naam. Uit de scene! ;-) Klein wereldje hè...
Over kennen gesproken: 'ken' ik jou ook? Of kan dat niet? =D