vrijdag 5 september 2008

Vooruitziende blik?

De voortekenen waren er al langer naar. Aldoor koud, een wit gelaat met rode konen, om het minste of geringste hijgend als een oude pony en niet vooruit te bránden... Gisteren zette de koorts door. Eigenlijk eindelijk, als ik eerlijk ben. Want dan kan ik tenminste met een gegronde reden naar het ziekenhuis bellen.

Teamwork was het devies vanmorgen. Sjoerd bracht voordat hij ging werken al een potje sputum naar de huisarts en ik belde later op de ochtend met de CF-verpleegkundige. Zij ging weer in conclaaf met de arts en hij schreef me drie weken Tavanic voor. I love it when a plan comes together!

Toch slim van dit lappenpopje, die maandag aangeschafte uitmuntende hangbroek plus dvd's van Gooische Vrouwen... :-)

3 opmerkingen:

Miranda zei

Arme jij, ziek in je bedje. Laat Sjoerd maar goed voor je zorgen, daar zijn ze goed in die Sjoerden!
De mijne ging afgelopen dinsdag ook braaf met een potje naar de huisarts voor een blaasontsteking check.
Zonder gene gaat ie met mijn piesje over straat.
Goeie kerels die Sjoerden! <3

Kim zei

Soms ben je dan idd opgelucht{?} als het eindelijk doorzet zodat je actie kan ondernemen! Beterschap en veel plezier met je dvd's. Ik heb ze ook allemaal gezien en kan niet wachten op seizoen 4!

lielie zei

hopelijk voel je je snel weer wat beter... en heel veel kijk plezier... ik ben er ook aan verslaafd geraakt ;)

dikke kus Annelie