vrijdag 3 oktober 2008

Project Paradigm

Hij is besteld. Ik heb mijn keuze gemaakt. Het wordt de Paradigm REAL-Time van Medtronic. Omdat:

- Het naar mijn idee de meest gebruikte insulinepomp is en dat niet voor niks is.
- Je hem aan kunt sluiten op een sensormeting en me dat wel handig leek gezien mijn eerdere ervaring met een dergelijke meting. Elk ritje naar Utrecht minder is er één!
- Het bedrijf dat de pomp levert in Limburgs gevestigd is en ik een volstrekt misplaatst licht chauvinistisch gevoel ontwaarde.

Ach, het is net als met keukens kopen: het blijft een gok, want je weet pas of het echt of aan je wensen voldoet als je hem in gebruik hebt.

1 opmerking:

Monique zei

De knoop is doorgehakt begrijp ik! Super hoor. Ik hoop dat het je net zo goed gaat bevallen als Robert. Het kost de eerste tijd nogal wat extra aandacht maar dat is het uiteindleijk echt wel waard!!!

Succes in elk gaval. En als je vragen hebt dan weet je ons te vinden he!? Wie weet kunnen we je helpen.

Doei en groetjes Monique